Biraz bekleteceğiz...Bilgilerini kontrol ediyoruz.
icon_player_arrow_down
icon_player_favorite ŞARKIYI FAVORİLERİNE EKLEMEK İÇİN ÜYE GİRİŞİ YAP.
icon_player_volume icon_player_mute
SÜKUT-U HAYAL OĞUZHAN KOÇ
Ne varsa içinde ya söyle yada git
Ne kaldıysa bak elde bil ki ben tek sebebi
Ne sevdin nede sövdün hiç bir şey kalmadı ki
Ne yandın nede söndün ateş hiç olmadı ki

Yana yakıla sevdiğim ne varsa hep sükut-u hayal
Bana bakan o gözlerinde var ya yapayalnız kal

Ah bir bakana bir gülene bir sorana bir sevene aldandım
Vah çekene vah bir kuru güle vaatlere saatlerce inandım
Bak gülene bak bir haine o zalime gitti gönül pişmanım
Dokunsanız ağlarım dostlar...

Ne varsa içinde ya söyle yada git
Ne kaldıysa bak elde bil ki ben tek sebebi

Yana yakıla sevdiğim ne varsa hep sükut-u hayal
Bana bakan o gözlerinde var ya yapayalnız kal

Ah bir bakana bir gülene bir sorana bir sevene aldandım
Vah çekene vah bir kuru güle vaatlere saatlerce inandım
Bak gülene bak bir haine o zalime gitti gönül pişmanım
Dokunsanız ağlarım dostlar.
saniye sonra kapanacak.
Semih Korucu CANLI RADYO

SEMİH KORUCU

Semih Korucu (1965- ) Türk besteci.

1965 yılında Ankara'da doğdu. 1985’te Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarı’na girerek Nevit Kodallı ve Kamuran Gündemir’in öğrencisi oldu. Bir yıl sonra Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuvarı’na geçerek 1995 yılında Cengiz Tanç’ın sınıfından mezun olarak yüksek lisansını İlhan Usmanbaş ile tamamlamıştır.

Çalışmalarını Ertuğrul Bayraktar, Ahmet Yürür, Bülent.Tarcan, Ercivan Saydam ve Ertuğrul Oğuz Fırat ile de yürüten Korucu, 1995 yılında BP’nin düzenlediği Genç Besteciler Leipzig’de Kompozisyon yarışmasının Türkiye seçmelerinde ikinci finalist olarak değerlendirilmiştir. Empati I-II-III adlı yapıtı İtalya ve Bulgaristan, iki viyola için yazdığı “Her İlik Bir İlmekmiş Meğer” adlı eseri ise Almanya’da seslendirilmiştir. Müziğinde, her yapıtın kendi müziksel anlatımına ilişkin tüm tekniklerini kullanan Semih Korucu halen Mersin Üniversitesi Devlet Konservatuvarı'nda kompozisyon, teori ve biçime yönelik dersler vermektedir.

Semih Korucu genelde özgün modal gereçleri kullanmaktadır. Son yapıtlarında kavramsal öğeler ağırlık taşımaktadır. Piyano için “Disintegrasyon ve İntegrasyon” başlıklı yapıtı, üflemeli çalgılar için “Yoğunlaşma”sı, “Piyano ve On Üç Çalgı İçin Müzik” adlı yaratıları, onun çağdaş kavrayışını sergileyen başlıca örnekler arasındadır.

Semih Korucu Dinleyebileceğin Radyolar

ŞU AN ÇALAN SANATÇILAR

icon_close
icon_fikirANKETİMİZE KATILMAK İSTER MİSİN? icon_close
KATILIMIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ! Asset 1