Biraz bekleteceğiz...Bilgilerini kontrol ediyoruz.
icon_player_arrow_down

Radyo dinlemek için
ADBLOCK
eklentisini kapatıp sayfayı yenilemen gerekiyor.

TAMAM
icon_player_favorite ŞARKIYI FAVORİLERİNE EKLEMEK İÇİN ÜYE GİRİŞİ YAP.
icon_player_volume icon_player_mute
Barbar Kaan Boşnak
Yolunuzdan geçmem
Ben bu boku para versen içmem
Dalgalarım derindir dalarım vazgeçmem
Gülüşün bana oksijen göremezsem deliricem
Bebeğim gel bana sokul
Sana aşktan söz edicem

Gel güzelim bana gelsen
Doğruyu yanlışı bulsam
Ya da gönlüne asker gönderip barbar devletler kursam

Bu dünya bomboş hiçbir şeye üzülme değmez
Ne yaparsan yap kalbin değişmez
O da hepten sana özel göremesin onu kimseler
Bana zaten ulaşamaz anca bok atıp seyreder

Geçtiğim yerlerden fışkırdı ağaçlar çölün ortasındaki Nil gibi
Öyle ki sen anladın kalbimi ağırladın
Ben de hiç düşünmeden sevdim seni

OYUN SONA ERDİ! SIRADAKİ ŞARKIYI SEÇMEK İÇİN TAKİPTE KAL
KAPAT
OYUN BAŞLADI! SIRADAKİ ŞARKIYI SEN SEÇ HEMEN KATIL!
SIRADAKİ ŞARKIYI SEN SEÇ RADYONUN KONTROLÜ SENDE! NASIL OYNANIR?
  • Canlı yayında dinlemek istediğin şarkıları ateşle! Listede yukarı taşı.
  • Canlı yayında dinlemek istemediğin şarkıları dondur! Listede aşağı at.
  • Oyun sonuna kadar yeniden kazanacağın haklarınla mücadeleye devam et.
  • Canlı yayında çalacakları sen belirle. En sevdiğin şarkılar radyonda çalsın.
SIRADAKİ ŞARKI
Your Love Kate Linn
SOHBETE KATIL
HAKLARIN
x10
YENİ HAK İÇİN KALAN SÜRE
SOHBETE KATIL icon_close
    saniye sonra kapanacak.

    CİHAN GÜÇLÜ - ACIYI SEVMEK OLUR MU

    JoyTurk Akustik programının bu haftaki konuğu Cihan Güçlü oldu.

    Çekimleri İstanbul Bilgi Üniversitesi'nde ve İstanbul Bilgi Üniversitesi öğrencileri tarafından gerçekleşen JoyTurk Akustik programının konuğu Cihan Güçlü'den Acıyı Sevmek Olur Mu performansı...

    İlgini Çekebilecek JoyTurk Akustik Konser Videoları

    • PİNHANİ - HELE Bİ GEL
      JoyTurk AkustikPİNHANİ - HELE Bİ GELJoyTurk Akustik'in programının bu haftaki Pinhani konuğu oldu.
      PİNHANİ - HELE Bİ GEL
      PİNHANİ - HELE Bİ GEL icon_go
    • FETTAH CAN - IŞIKLI YOL
      JoyTurk AkustikFETTAH CAN - IŞIKLI YOLJoyTurk Akustik'in programının bu haftaki konuğu Fettah Can oldu.
      FETTAH CAN - IŞIKLI YOL
      FETTAH CAN - IŞIKLI YOL icon_go
    • BÜLENT ORTAÇGİL - BU İŞ ÇOK ZOR YONCA
      JoyTurk AkustikBÜLENT ORTAÇGİL - BU İŞ ÇOK ZOR YONCAJoyTurk Akustik programının bu haftaki konuğu Bülent Ortaçgil oldu.
      BÜLENT ORTAÇGİL - BU İŞ ÇOK ZOR YONCA
      BÜLENT ORTAÇGİL - BU İŞ ÇOK ZOR YONCA icon_go
    • SEKSENDÖRT - AKLIMI GERİ VER
      JoyTurk AkustikSEKSENDÖRT - AKLIMI GERİ VERJoyTurk Akustik programının bu haftaki konuğu Seksendört oldu.
      SEKSENDÖRT - AKLIMI GERİ VER
      SEKSENDÖRT - AKLIMI GERİ VER icon_go
    • ZAKKUM - BİRAZ UYU
      JoyTurk AkustikZAKKUM - BİRAZ UYUJoyTurk Akustik'in programının bu haftaki konuğu Zakkum oldu.
      ZAKKUM - BİRAZ UYU
      ZAKKUM - BİRAZ UYU icon_go
    • EDİS - BENİM OL
      JoyTurk AkustikEDİS - BENİM OLJoyTurk Akustik programının bu haftaki konuğu Edis oldu.
      EDİS - BENİM OL
      EDİS - BENİM OL icon_go
    icon_close
    icon_close